این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خرید سگ ژرمن شپرد سیاه , قیمت ژرمن شپرد سیاه تماس بگیرید
خرید و فروش سگ ژرمن مو بلند 13,000,000 تومان

خرید و فروش سگ ژرمن مو بلند

%0
  • البرز کرج

مجموعه (پرورش سگ‌های گارد و نگهبان ) در استان البرز

در کرج, باغستان | خرید و فروش لوازم حیوانات خانگی

خرید سگ ژرمن شپرد؟ مجموعه پرورش سگ ژرمن شپرد البرز با بهترین سگ‌های نگهبان در خدمت شماست.
سگ ژرمن شپرد با خصوصیات اخلاقی دوست داشتنی، باهوش، وفادار، اطاعت‌پذیر، شجاع، محافظ، و با انگیزه، بهترین همراه شما خواهد بود. با عمر متوسط ​​9 تا 13 سال، وزن بین 30 تا 40 کیلوگرم و قد متوسط ​​بین 55 تا 65 سانتی‌متر، سگ ژرمن شپرد یکی از پرطرفدارترین نژادهای سگ در جهان است. با قوای بسیاری از جمله هوش، حساسیت، اطاعت، قدرت، سرعت، وفاداری و حفاظت از خانواده، سگ ژرمن شپرد به عنوان یکی از بهترین سگ‌های نگهبان شناخته می‌شود.

در مجموعه ما، شما می‌توانید از خدماتی مانند مشاوره در انتخاب نژاد، آموزش‌های اولیه و پیشرفته، تمامی واکسیناسیون‌های لازم و همچنین، خدمات پس از فروش مانند تضمین مادام العمر اصالت سگ، مراقبت و پشتیبانی از سگ خود بهره‌مند شوید.
با تلاش برای ارائه بهترین خدمات، ما به شما سگ‌هایی با رفتار دوستانه، آموزش‌پذیر و قابل اعتماد را ارائه می‌دهیم. همچنین، ما به شما اطمینان می‌دهیم که سگ‌هایی که از ما خریداری می‌کنید، دارای سلامتی عالی و تمامی واکسیناسیون‌های لازم هستند.


خرید سگ ژرمن شپرد ، مجموعه پرورش سگ ژرمن شپرد خصوصیات سگ ژرمن شپرد نگهداری از سگ ژرمن شپرد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا